Pojďte nakupovat chytře a využijte veškeré možné slevy, které nám online e-shopy nabízejí! Díky tomu, že máme možnost uplatnit různé akce se naší peněžence hodně uleví. Například about you slevový kód 35 % je skvělou možností, jak ušetřit i pár stovek. Online slevy se nám přímo nabízejí a je jen na nás, zda tuto možnost opravdu využijeme v náš prospěch. Abychom takovou slevu mohli uplatnit, tak je potřeba vždy zadat slevový kód, který máme k dispozici. Pokud tento kód nevložíme do našich objednávek, tak se nám žádná sleva neodečte. Vždycky si tedy zkontrolujte, zda jste tento unikátní kód opravdu použili. Najdete to v přehledu objednávky. Pro zapsání unikátního kódu uvidíte v objednávce malé políčko, kam je třeba tento kód vepsat a zadat.
Pokud se Vám stane to, že jste objednávku odeslali bez kódu, který máte k dispozici, zkuste kontaktovat podporu daného online shopu, aby Vám ho doplnil. Při kontaktování zákaznické podpory můžete čekat i nějakou dobu, než si dotaz zobrazí. Vždy je nejlepší si na tuto podporu raději zavolat, protože se pak Vašemu požadavku věnují ihned. Pokud budete tuto podporu kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy, tak je možné, že i několik dní si Vašeho požadavku nikdo nevšimne, a tudíž se mu nebude věnovat. Bohužel pokud bude objednávka odeslaná a již máte zaplaceno online platbou, tak je potřeba poprosit danou společnost o řešení této situace.
Nebojte se, že by se vyřešil Váš požadavek k Vašemu mínusu. Zákaznická podpora se vždy všemožně snaží opravdu vyjít zákazníkovi vstříc a pomoci mu. Jestliže hledáte kontakt na daný e-shop, tak ho pokaždé najdete na webových stránkách. Buď se můžete rovnou podívat úplně dolů, a tam by měli být tyto informace uvedeny nebo se někdy stává, že již na první pohled vidíte, kam je potřeba v případě dotazů nebo podobně se můžete obrátit raz dva.